BARCELONA 18 març (EUROPA PRESS) -
Mercabarna i l'Associació Gremial d'Empresaris Majoristes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i Província (AGEM) han celebrat el 25è aniversari de la campanya infantil '5 al dia', que fomenta el consum diari de fruites i hortalisses entre els nens i nenes, han informat en un comunicat.
L'acte d'aniversari del programa, present a més de 40 països, s'ha celebrat aquest dimarts a Mercabarna i ha reconegut escoles i docents, professionals de l'organització del programa i les empreses de Mercabarna pel suport, ja que la campanya inclou una visita al Mercat Central de Fruites i Hortalisses de Mercabarna, on els nens participen en activitats i tallers.
Amb aquesta celebració, Mercabarna i l'AGEM reafirmen el seu "compromís amb l'educació nutricional i la promoció d'hàbits saludables des de la infància", després que uns 150.000 nens i docents de 550 escoles de Catalunya hagin participat en aquesta iniciativa des del seu començament.