Actualitzat 19/06/2023 13:56

Mena assegura que el programa de Sumar-En Comú Podem "està decidit a Catalunya"

El portaveu dels comuns, Joan Mena, i el portaveu de BComú, Jordi Martí
EUROPA PRESS

BARCELONA, 19 juny (EUROPA PRESS) -

El portaveu dels comuns, Joan Mena, ha assegurat aquest dilluns que el programa de la candidatura de Sumar-En Comú Podem "està decidit a Catalunya" i segueix la línia dels programes dels comuns de l'última legislatura, tot i que encara no està tancat del tot, en les seves paraules.

Així ho ha dit aquest dilluns en una roda de premsa a la seu del partit, en la qual ha assegurat que la candidatura "aposta per mantenir el rostre i l'AND municipalista amb el perfil dels governs municipals que poden aportar experiència per continuar governant l'Estat".

"És una llista que representa una nova oportunitat a Catalunya", ha sostingut Mena sobre la candidatura encapçalada per la portaveu dels comuns al Congrés, Aina Vidal.

També ha avançat que algunes de les mesures que defensaran seran un xec d'emergència per "pal·liar la pèrdua de poder adquisitiu", l'impost a les grans fortunes o la reducció de la jornada laboral.

"L'única garantia d'un govern progressista a Espanya és Sumar amb Yolanda Díaz", ha sostingut Mena, que ha apostat per reeditar el govern de coalició i, si pot ser, amb l'actual vicepresidenta segona del Govern central i ministra de Treball com la primera presidenta de l'Estat.

Contingut patrocinat