PALMA, 30 jul. (EUROPA PRESS) -
Meliá Hotels International ha presentat aquest dilluns 'The New Magaluf' una campanya amb la qual vol reposicionar la imatge de la destinació "tal com la comuniquen a les xarxes socials els clients" dels seus hotels.
Des de la companyia assenyalen que les notícies associades a Magaluf tenen a veure amb turisme de borratxera i violncia, per que els turistes comparteixen a les xarxes socials "una experincia molt diferent" amb elements positius que "ajuden a construir una bona imatge de la destinació", com imatges de platges amb aigües cristallines, oferta gastronmica diversa i un perfil de turista divers.
La campanya, acompanyada d'un vídeo que es difondr en xarxes socials, té dos tipus de públic: els residents, que "han de tornar a sentir com a seva una destinació que han estat rebutjant i tornar a convertir-se en prescriptors d'aquesta experincia", i els turistes, que "han de percebre Magaluf com una destinació turística de qualitat, amb una oferta diversa, per a molts tipus de viatgers i amb un producte complementari excellent".
A més, des de Meliá han destacat la inversió en reformes als seus hotels de la zona i l'obertura d'Innside Calvi Beach tot l'any com a eina de desestacionalització de la destinació.
Pel que fa al perfil dels clients de Meliá, han assenyalat que en un 42,7% eren parelles, en un 30,1% famílies, un 11,5% grups de més de dues persones i un 5,6% turistes snior. El 2018, un 36% dels clients procedien del Regne Unit, un 8% d'Espanya i un 7% de Rússia.