Publicat 30/7/2019 17:09:35 +02:00CET

Meliá presenta la campanya 'The New Magaluf' per reposicionar la imatge de la destinació

Imagen de la campaña 'The New Magaluf' de Meliá Hotels International
MELIÁ HOTELS INTERNATIONAL

PALMA, 30 jul. (EUROPA PRESS) -

Meliá Hotels International ha presentat aquest dilluns 'The New Magaluf' una campanya amb la qual vol reposicionar la imatge de la destinació "tal com la comuniquen a les xarxes socials els clients" dels seus hotels.

Des de la companyia assenyalen que les notícies associades a Magaluf tenen a veure amb turisme de borratxera i violència, però que els turistes comparteixen a les xarxes socials "una experiència molt diferent" amb elements positius que "ajuden a construir una bona imatge de la destinació", com imatges de platges amb aigües cristal·lines, oferta gastronòmica diversa i un perfil de turista divers.

La campanya, acompanyada d'un vídeo que es difondrà en xarxes socials, té dos tipus de públic: els residents, que "han de tornar a sentir com a seva una destinació que han estat rebutjant i tornar a convertir-se en prescriptors d'aquesta experiència", i els turistes, que "han de percebre Magaluf com una destinació turística de qualitat, amb una oferta diversa, per a molts tipus de viatgers i amb un producte complementari excel·lent".

A més, des de Meliá han destacat la inversió en reformes als seus hotels de la zona i l'obertura d'Innside Calvià Beach tot l'any com a eina de desestacionalització de la destinació.

Pel que fa al perfil dels clients de Meliá, han assenyalat que en un 42,7% eren parelles, en un 30,1% famílies, un 11,5% grups de més de dues persones i un 5,6% turistes sènior. El 2018, un 36% dels clients procedien del Regne Unit, un 8% d'Espanya i un 7% de Rússia.