Meliá presenta la campanya 'The New Magaluf' per reposicionar la imatge de la destinació

Publicat 30/7/2019 17:09:35CET
Imagen de la campaña 'The New Magaluf' de Meliá Hotels International
MELIÁ HOTELS INTERNATIONAL

PALMA, 30 jul. (EUROPA PRESS) -

Meliá Hotels International ha presentat aquest dilluns 'The New Magaluf' una campanya amb la qual vol reposicionar la imatge de la destinació "tal com la comuniquen a les xarxes socials els clients" dels seus hotels.

Des de la companyia assenyalen que les notícies associades a Magaluf tenen a veure amb turisme de borratxera i violència, però que els turistes comparteixen a les xarxes socials "una experiència molt diferent" amb elements positius que "ajuden a construir una bona imatge de la destinació", com imatges de platges amb aigües cristal·lines, oferta gastronòmica diversa i un perfil de turista divers.

La campanya, acompanyada d'un vídeo que es difondrà en xarxes socials, té dos tipus de públic: els residents, que "han de tornar a sentir com a seva una destinació que han estat rebutjant i tornar a convertir-se en prescriptors d'aquesta experiència", i els turistes, que "han de percebre Magaluf com una destinació turística de qualitat, amb una oferta diversa, per a molts tipus de viatgers i amb un producte complementari excel·lent".

A més, des de Meliá han destacat la inversió en reformes als seus hotels de la zona i l'obertura d'Innside Calvià Beach tot l'any com a eina de desestacionalització de la destinació.

Pel que fa al perfil dels clients de Meliá, han assenyalat que en un 42,7% eren parelles, en un 30,1% famílies, un 11,5% grups de més de dues persones i un 5,6% turistes sènior. El 2018, un 36% dels clients procedien del Regne Unit, un 8% d'Espanya i un 7% de Rússia.

el més llegit

  1. 1

    Mig miler de pensionistes protesten davant del Banc d'Espanya: "No tenen vergonya"

  2. 2

    Barcelona obre els dos primers quioscs en desús gestionats per la cooperativa Diverscoop

  3. 3

    Ferit de bala un camioner després d'enfrontar-se a un lladre a Vilanova de la Barca

  4. 4

    Barcelona promourà 80 activitats per orientar els joves sobre estudis postobligatoris

  5. 5

    Microsoft ha d'actualitzar Windows 7 després de deixar de donar suport al sistema operatiu

La actualidad más visitada en EuropaPress logo: La actualidad más vista