Publicat 29/01/2021 16:58CET

Mediapro, Damm i Familia Torres anuncien les 'start-ups' finalistes d'Horeca Challenge

Horeca Challenge és una iniciativa per impulsar a mitjà termini el negoci de bars i restaurants
HORECA CHALLENGE

BARCELONA, 29 gen. (EUROPA PRESS) -

Mediapro, Damm i Familia Torres han anunciat les 'start-ups' finalistes d'Horeca Challenge, la iniciativa per impulsar a mig termini el negoci de bars i restaurants, segons han informat aquest divendres en un comunicat conjunt.

Més de 200 'start-ups' han presentat els seus "projectes de solucions innovadores" i s'han seleccionat els sis millors projectes de cada repte, dels quals sortiran els tres guanyadors que podran dur a terme un pilot que cofinançaran els organitzadors de la convocatòria.

Les 'start-ups' finalistes de la categoria 'Projectes de gestió d'afluència de clients' són: Bookline, Click And Plan, Findyt, The Friend Zone, Loypop i Vipcard.

En la categoria 'Projectes de garantia de les condicions sanitàries', les finalistes són: NuWave Sensors, iFlares, PurificAir, Kuki, Nob166 i Air8.

I les finalistes de 'Projectes d'optimització de rendibilitat' són: QuickTendr, BR Bars & Restaurants, Pikotea, Haddock, Miss Tipsi i Neareo.

Mediapro, Damm i Familia Torres van organitzar Horeca Challenge per donar impuls al sector de la restauració, un dels més afectats per les conseqüències de la covid-19, que "si s'hi incorporen solucions innovadores en pot sortir reforçat i afrontar un futur prometedor".

Els projectes miren de donar resposta a tres reptes: com gestionar l'afluència de clients, com garantir les condicions sanitàries i assegurar la salut dels clients i com optimitzar la rendibilitat de les visites als locals; i de cadascun dels reptes n'han sortit sis finalistes que hauran de presentar la seva candidatura en un 'pitch' en línia amb experts del sector.

6.000 EUROS PER GUANYADOR

El 26 de febrer s'anunciaran els guanyadors de cada repte (un per categoria), i a partir d'aquell moment, cadascuna de les 'start-ups' seleccionades podrà dur a terme un pilot de la seva proposta cofinançat per Mediapro, Damm i Familia Torres (6.000 euros per projecte) durant tres mesos.

Horeca Challenge acabarà amb un 'Demo Day' el 30 de juny del 2021 en el qual les guanyadores mostraran els resultats dels seus pilots a "destacats inversors i altres companyies".

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés