MADRID 21 maig (EUROPA PRESS) -
La consultora McKinsey & Company i l'agncia de notícies Europa Press han engegat la plataforma Generación de Oportunidades per aglutinar i difondre coneixement i bones prctiques de les empreses líders, amb l'objectiu de contribuir que les companyies i la societat aprofitin les noves oportunitats de creixement sostenible que els brinda l'escenari postpandmic.
El president de McKinsey, Alejandro Beltrán, i el d'Europa Press, Asís Martín de Cabiedes, han signat a la seu de la consultora l'acord de collaboració que estableix el marc que donar cabuda a empreses líders com ara Acerinox, Amazon Web Services, BBVA, Correos, Esade, Ferrovial, IKEA, GSK, Merlin Properties, Santander i Telefónica, obert a la incorporació de noves empreses.
Aquest projecte generar un espai informatiu multimdia a través d'un repositori allotjat en la 'home' d'Europa Press i la publicació i difusió per mitj dels seus serveis informatius i xarxes socials de continguts al voltant d'algun dels quatre punts que s'han identificat com claus en el nou escenari global: Futur del Treball; Propsit i Sostenibilitat; Innovació i Creixement; i Tecnologia i Digitalització.
Concebut per McKinsey i Europa Press per participar de manera activa en la creació de valor sostenible i donar suport a iniciatives i projectes per potenciar la collaboració publicoprivada, Generación de Oportunidades pretén fer accessible el coneixement, les solucions i oportunitats d'un entorn globalitzat, tecnolgic i incert, en qu la sostenibilitat tecnolgica, la digitalització inclusiva i el compromís mediambiental marquen la diferncia entre un negoci i una veritable organització amb nim de perdurar i aconseguir el benestar social i econmic.