Actualitzat 13/06/2018 19:08

Màxim Huerta dimiteix com a ministre de Cultura i Esport

Maxim Huerta, ministro de Cultura y Deporte, llega a su primer Consejo
Europa Press

   MADRID, 13 juny (EUROPA PRESS) -

El ministre de Cultura i Esport, Màxim Huerta, ha anunciat aquest dimecres 13 de juny la seva dimissió com a titular d'aquest departament, tal com ha assenyalat durant una roda de premsa que ha tingut lloc a la seu del Ministeri.

   Prèviament, Huerta ha acudit al Palau de la Moncloa per comunicar la seva decisió al president Pedro Sánchez.

   Huerta, que va prendre possessió del seu càrrec el passat 7 de juny, ha presentat la seva dimissió després que 'El Confidencial' hagi publicat aquest dimecres informació relativa a les dues sentències que el maig de 2017 li van imposar una multa per haver defraudat a Hisenda 218.322 euros al llarg de tres exercicis fiscals, durant la seva etapa de col·laborador en un programa de televisió.

   Màxim Huerta Hernández va néixer al municipi valencià d'Utiel el 26 de gener de 1971.

   Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universidad San Pablo-CEU de València, compta també amb un Màster en Disseny Gràfic i Il·lustració Editorial per l'Institut Europeu de Disseny de Madrid.

   Com a periodista, ha exercit de presentador de l'edició de nit d''Informativos Telecinco,' per passar a conduir l'edició matinal de la cadena privada el setembre de 2004.

   Ha treballat onze anys a 'El Programa de AR' (Telecinco), on va ser copresentador de l'espai matinal.

Contingut patrocinat