Actualitzat 17/12/2013 21:26

El mateix grup que ha comprat Indo presenta oferta d'inversió per Dogi

BARCELONA 2 oct. (EUROPA PRESS) -

Sherpa Capital Inversió, grup que fa uns dies va presentar oferta de compra del negoci productiu d'Indo, s'ha postulat també com a inversor a la tèxtil Dogi, que busca un soci per reforçar la seva estructura financera i garantir la seva viabilitat.

Segons ha informat Dogi a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), Sherpa ha presentat una oferta d'aportació de capital amb data 25 de setembre, que el consell d'administració de Dogi ha acceptat.

L'execució de la inversió està subjecta que Sherpa faci el procés d'anàlisi dels comptes de Dogi ('due diligence'), a acords amb els creditors i treballadors de la tèxtil catalana, a l'aprovació de la CNMV, i que l'empresa de la Generalitat Avançsa doni suport l'operació amb un préstec participatiu, el que Xerpa ja dóna per fet.

Per a això, Dogi ja ha iniciat contactes amb els creditors, entitats financeres i organismes reguladors, i es reunirà amb el comitè d'empresa "els pròxims dies".

En un comunicat, Sherpa Capital ha exposat que la seva intenció és "enfortir el balanç, rellançar la companyia amb una ferma aposta per l'R+D i nous productes i situar-la en la sendera del creixement".

També preveu "la continuïtat de membres clau de l'actual equip humà"; Dogi, especialitzada en el disseny i producció de teixits elàstics, és present en els cinc continents i té producció a Espanya i els Estats Units; la companyia té 199 treballadors, segons les seves pròpies dades, i en el conjunt del grup ascendeixen a 350, segons Xerpa.

El nou inversor potencial veu per a Dogi una nova etapa dedesenvolupament, donant "un pas endavant i responent als reptes i demandes d'un mercat actual que té un clar potencial de creixement".

Contingut patrocinat