Publicat 29/01/2014 14:53

Mas-Colell insisteix al Govern espanyol que doni les dades per a les balances fiscals

Javier Alonso (PTECO2) A.Mas-Colell, Lourdes Vega (Carburos Metálicos y Matgas)
EUROPA PRESS

BARCELONA 29 gen. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Economia de la Generalitat, Andreu Mas-Colell, ha insistit aquest dimecres a demanar al Govern espanyol que proporcioni a la comunitat acadèmica les dades de Catalunya i de tot Espanya perquè puguin elaborar els seus càlculs de balances fiscals o qualsevol altre mètode.

En declaracions després de presentar-se el monogràfic 'Usos del CO2: un camí cap a la sostenibilitat', ha explicat que no critica els experts que estan elaborant el nou mètode de càlcul anunciat pel ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, sinó que reivindica la necessitat de tenir les dades de base.

"En l'àmbit acadèmic cada investigador té les seves preguntes, i totes són legítimes; una vegada les dades estiguin disponibles, la comunitat acadèmica ja les analitzarà, interpretarà i debatrà", ha sostingut, incidint que el que cal són les dades, ja que, després, per a cada pregunta surt una balança fiscal diferent segons la interpretació.

Contingut patrocinat