Publicat 28/05/2019 18:43

Maragall es reunir aquest dimecres amb Colau i Artadi per separat per abordar pactes

David Zorrakino/Europa Press

BARCELONA 28 maig (EUROPA PRESS) -

El guanyador de les eleccions municipals a Barcelona, el republic Ernest Maragall, es reunir aquest dimecres amb l'alcaldessa en funcions i candidata de BComú, Ada Colau, i amb la número dos de JxCat, Elsa Artadi, per abordar per separat possibles pactes a la capital catalana.

Ho ha explicat Maragall en roda de premsa, en la qual ha defensat que els barcelonins van votar opcions progressistes i també "a favor dels conceptes de la llibertat i la democrcia" i d'un referndum, mbit en el qual ha emmarcat 26 edils --els d'ERC, BComú i JxCat--.

Ha explicat que ERC ja ha articulat un equip negociador --liderat per Robert Fabregat--, i ha assegurat que han iniciat "les primeres gestions cap al ple de constitució del dia 15" de juny, que donar pas al primer alcalde republic de la ciutat, ha dit.

Contingut patrocinat