BARCELONA 27 juny (EUROPA PRESS) -
Mango reobre aquesta setmana la seva 'flagship' a la Galleria del Corso, al centre histric de Mil, "en el marc del seu pla d'expansió i consolidació de marca a Itlia", informa aquest dijous en un comunicat.
Després d'un procés de reforma, l'establiment ha obert les portes amb una superfície de venda de més de 2.200 metres quadrats, amb oferta de les línies de Woman, Man i Kids, i la incorporació del concepte Retail New Med, "que reflecteix l'esperit i la frescor de la marca".
La sostenibilitat i la integració arquitectnica "són la clau d'aquest nou disseny", afirma la companyia, que també té previst renovar botigues en estacions de tren amb punts de venda a Florncia i Vencia, tots dos amb oferta de Woman.
Les renovacions formen part del pla d'expansió de Mango a Itlia, que preveu obrir una quinzena de botigues aquest 2024 amb les quals superar els 100 punts de venda al país en acabar l'exercici.
L'expansió se centra especialment en el centre i sud d'Itlia, amb focus a la capital, i també en grans ciutats del nord com Bolonya, Gnova i Verona.