BARCELONA, 3 ago. (EUROPA PRESS) -
Mango ha registrat vendes durant el primer semestre amb nivells que s'apropen als d'abans de la pandmia en alguns dels seus principals mercats europeus i l'empresa confia en poder superar aquest any la facturació de 2019, segons ha informat en un comunicat aquest dilluns.
La cadena ha indicat que les vendes s'han recuperat "amb rapidesa" en pasos com Blgica, Alemanya, Rússia, Holanda i Sussa, amb xifres similars a les obtingudes en el primer semestre de 2019, any en el qual va aconseguir el seu rcord histric de facturació.
Aquesta recuperació s'ha sustentant en el "fort creixement" de la venda digital, especialment entre els mesos de mar i juny, en els quals la facturació va créixer un 50% respecte al mateix període de l'any anterior.
En concret, les vendes a Blgica han disminut un 4% en el primer semestre; a Alemanya, un 10%, i a Rússia, Holanda i Sussa, entre el 10% i el 14%.
COMPORTAMENT "MILLOR DE L'ESPERAT"
El conseller delegat de Mango, Toni Ruiz, ha valorat que el comportament d'aquests mercats "est sent millor de l'esperat després de l'inici de la crisi del Covid-19".
"Demostra l'encert de la nostra aposta dels últims anys per accelerar el comer electrnic i les iniciatives d'omnicanalidad", ha ressaltat.
Les vendes del comer electrnic de Mango van suposar gairebé el 24% de la facturació total del grup en 2019, amb 564 milions d'euros.