Publicat 22/02/2021 12:27

Mango obre el seu canal en línia a terceres marques per a productes complementaris

Archivo - Arxiu - Una botiga de Mango
MANGO - Archivo

El servei es preveu a sis pasos, entre els quals Espanya

BARCELONA, 22 febr. (EUROPA PRESS) -

Mango ha decidit obrir un canal de venda en línia a terceres marques per ampliar l'oferta comercial en categoria de productes complementaris, ha informat aquest dilluns a través d'un comunicat.

Aix suposa un avan tecnolgic per a la plataforma e-commerce de la companyia, activa des de l'any 2000.

La primera empresa que afegir Mango a la plataforma és Intimissimi --propietat de Calzedonia-- amb la qual oferir als clients "una mplia selecció de peces" de les colleccions de l'empresa de llenceria.

Segons la directora d'Online i Client de Mango, Elena Carasso, l'objectiu no és convertir la plataforma "en un 'marketplace' multimarca massiu", sinó estendre l'oferta comercial amb marques que encaixin amb el mateix posicionament.

EL 24% DEL TOTAL DE VENDES SÓN EN LÍNIA

L'acord amb Intimissimi té inicialment una durada de 3 anys i contempla impulsar el servei a sis pasos --Espanya, Pasos Baixos, Alemanya, Regne Unit, Portugal i Frana--.

A més, l'empresa té l'objectiu d'anar-lo expandint progressivament a la resta de mercats en qu Mango ven a través del seu portal en línia.

Quant als següents passos a seguir, Elena Carasso ha assenyalat que l'ecosistema tecnolgic que s'ha desenvolupat aquests mesos per poder comercialitzar les colleccions d'Intimissimi "permetr poder integrar el servei amb noves marques accedint als seus propis productes i estocs".

El canal en línia de Mango té un paper fonamental per a l'empresa i, a final del 2019, va arribar als 564 milions de facturació --el 24% del total de vendes de la companyia--.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés