Actualitzat 12/11/2014 11:36

Mango Man, nou nom de la línia masculina de la firma de moda

Tienda de Mango
Foto: MANGO / PETRA STADLER

Segueix creixent i preveu 100 obertures en el 2015

BARCELONA, 12 Nov. (EUROPA PRESS)

Mango ha canviat el nom de la seva línia de moda masculina d'Homini Emerito by Mango (H.E. by Mango) a Mango Man per unificar totes les seves línies, a excepció de Violeta by Mango, especialitzada en talles grans.

   Segons ha informat aquest dimecres en un comunicat, el canvi es portarà a terme progressivament en les seves diferents aplicacions, així com en tots els països en els quals la col·lecció d'home està disponible.

   Després de la posada en marxa en el 2013 del concepte 'megastore' de grans botigues en el qual es troben totes o gran part de les línies de la companyia, el grup ha cregut "oportú unificar els noms" de totes les seves línies.

    Així, queden emparades sota el nom Mango: Mango, Mango Man, Mango Kids, Mango Sport&intimates i pròximament Mango Baby (dedicada a la roba per a nadons de 0 a 24 mesos).

   La marca masculina de Mango va néixer el 2008 i actualment té més de 207 punts de venda en 42 països com Espanya, Alemanya, França, Holanda, Itàlia, el Regne Unit, Polònia, Rússia, Singapur, Mèxic i Xile, entre d'altres.

   Preveu finalitzar aquest 2014 amb 240 punts de venda --amb 90 obertures al llarg de l'any--, i la previsió per al 2015 és inaugurar 100 més.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés