Publicat 06/04/2014 18:32

Mango invertirà entre 350 i 450 milions anuals als pròxims cinc anys

BARCELONA, 6 abr. (EUROPA PRESS) -

Mango preveu invertir entre 350 i 450 milions d'euros anuals als pròxims cinc anys per augmentar la seva estructura i donar resposta al creixement orgànic del seu negoci després de la incorporació de les noves línies.

En una entrevista d'Europa Press, el director general de la companyia, Enric Casi, ha explicat que la previsió és invertir entre 200 i 300 milions d'euros anuals en aspectes comercials i d'estructura --obertura de botigues, reforma de les existents i renovació dels sistemes logístics i d'informàtica-- i uns 150 milions en compra d'immobles.

Per a aquest 2014, el grup estima una inversió de 300 milions a l'àmbit comercial i uns 200 milions en patrimoni, una xifra molt més elevada a la dels últims anys; el 2013 la inversió immobiliària va ser de 65 milions.

Ha explicat que les compres d'immobles es faran sobretot a Europa, i que la companyia està centrada a buscar locals grans, ja que vol augmentar les 'megastores', locals d'entre 800 i 3.000 metres quadrats.

Actualment, Mango té 36 'megastores' obertes al món, i fins al desembre d'aquest any està previst inaugurar 45 més.

Casi ha assenyalat que Mango pot obrir aquestes grans botigues gràcies al fet que ha diversificat els seus productes i ha llançat noves línies --actualment té Mango She, H.E. by Mango, Kids, Touch, Violeta i Sports & Intimates--.

FACTURACIÓ

Per al 2014, preveu augmentar la facturació un 15%, el que suposarà superar els 2.100 milions d'euros, respecte dels 1.846 registrats el 2013, i Casi ha augurat que el benefici creixerà en una xifra proporcional, el que equivaldria a uns 138 milions de guanys nets.

El 83% de la facturació del 2013 es va generar a l'exterior, i la venda 'on line' --disponible a 64 països-- va arribar als 124 milions d'euros, un 77%.

Casi ha assenyalat que la intenció de Mango és augmentar entre un 70 i un 80% anual la facturació del negoci per Internet durant els pròxims tres anys --2014, 2015 i 2016-- i arribar a uns 500 o 600 milions d'euros.

"Una vegada arribats a aquest punt caldrà consolidar-se i plantejar-se si seguim fent coses per créixer o no", ha manifestat Casi, que ha constatat que per créixer més a nivell 'on line' caldria crear una major estructura.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés