Publicat 17/07/2025 13:58

Mango factura 1.728 milions fins al juny, un 12% interanual més

Archivo - Exterior d'una seu de Mango
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

Inverteix 110 milions en projectes estratègics

BARCELONA, 17 jul. (EUROPA PRESS) -

Mango va tancar el primer semestre de l'any amb una facturació de 1.728 milions d'euros, un 12% interanual més, per "la bona acollida de les seves col·leccions" i la seva proposta de valor, informa en un comunicat aquest dijous.

L'empresa ha assenyalat que aquests resultats mostren "la sòlida trajectòria de Mango i posen de manifest la tendència alcista" que la companyia ha mantingut al llarg dels darrers anys.

El president i conseller delegat, Toni Ruiz, ha explicat que els "resultats positius del primer semestre confirmen la robustesa" del model i l'estratègia de l'empresa, en un entorn sectorial, macroeconòmic i geopolític d'inestabilitat.

La marca ha recordat que durant aquest període ha invertit prop de 110 milions d'euros en projectes estratègics, dels quals aproximadament el 70% s'han concentrat en l'obertura i reforma de botigues.

La resta s'han destinat a iniciatives clau com el desenvolupament del nou campus corporatiu, la transformació tecnològica i la darrera fase d'ampliació del centre logístic de Lliçà d'Amunt (Barcelona).

GOVERNANÇA

Mango ha assenyalat que al gener es va nomenar Toni Ruiz com a president de la companyia després de la defunció del seu fundador, Isak Andic, el desembre de l'any passat.

"Es confirma així la confiança de la família Andic en Toni Ruiz i en l'equip directiu, donant continuïtat al procés de separació de propietat i gestió que va impulsar Isak Andic en els darrers anys", ha assenyalat l'empresa, que ha afegit els nomenaments de Manel Adell i Helena Helmersson com a consellers independents.

A més a més, Mango ha avançat en el seu procés de transformació amb la modificació de la denominació social de Punto Fa, S.L. a Mango MNG S.A. per complir amb els requeriments legals de transparència i supervisió per part dels organismes reguladors.

MERCATS

L'empresa ha explicat que el 78% de la seva facturació prové del negoci internacional, i ha detallat que en el primer semestre de l'any ha dut a terme 78 obertures i 30 reformes de botigues.

A tancaments de juny, la companyia compta amb un total de 2.925 punts de venda en més de 120 mercats a nivell global, dels quals més de 1.800 són botigues pròpies i franquiciades i prop de 1.100 són córners.

En paral·lel, el canal 'online' ha mantingut una evolució positiva i representa un 31% de la facturació total durant el semestre.

Contador