Publicat 30/6/2020 13:56:37 +02:00CET

Mango eleva les vendes 'online' un 50% i suma 900.000 clients digitals durant el confinament

Rètol de la marca de roba Mango a l'entrada d'una de les seves botigues.
Eduardo Parra - Europa Press - Archivo

BARCELONA, 30 juny (EUROPA PRESS) -

Mango ha sumat prop de 900.000 clients digitals durant el confinament, i s'aproxima als 6 milions de clients actius en les plataformes de comerç electrònic, fet que implica un increment del 50% de la facturació en línia comparat amb el mateix període de l'any anterior.

Entre el 15 de març i l'1 de juny, la companyia també ha vist créixer en un 20% el nombre de visites en els seus webs de venda, amb més de 140 milions d'usuaris que hi han navegat, ha explicat Mango aquest dimarts en un comunicat.

El conseller delegat de la multinacional, Toni Ruiz, ha comentat que les vendes en línia van suposar el 2019 un 24% de la facturació total i que aquest 2020 han crescut per sobre de l'objectiu inicial del 20%, "la qual cosa és sens dubte una dada excel·lent".

Ruiz ha assegurat que el confinament per la crisi sanitària ha intensificat el procés de digitalització del sector i el creixement del comerç en línia al qual Mango ha sabut donar resposta "amb plenes garanties i capacitats".

Mango va tancar l'exercici del 2019 amb un creixement del 26,7% en les vendes 'online' amb 564 milions d'euros, fet que va suposar el 24% dels 2.374 milions que la companyia va facturar.

Contador