Actualitzat 23/12/2016 14:11 CET

Mango crea un departament per millorar l'experiència dels clients

Mango, compra, compras, comprar, precios, IPC, consumo, rebaja, rebajas, ropa
EUROPA PRESS

BARCELONA, 23 des. (EUROPA PRESS) -

Mango ha creat un departament de 'Customer Experience' per dissenyar una estratègia per garantir l'homogeneïtat i idoneïtat de l'experiència dels clients a cadascun dels canals i punts de contacte de la marca.

Segons ha informat la marca aquest divendres en un comunicat, la intenció és optimitzar el coneixement que Mango té dels seus clients per identificar les seves necessitats i poder oferir "una experiència individualitzada".

Per a liderar aquest projecte, Oleksandra Melnyk s'ha incorporat a la firma catalana com a directora operativa del departament, i també passarà a formar part d'un comitè de 'customer experience' creat el 2014, format per representants dels departaments involucrats en la relació amb el client, i serà la responsable de la seva coordinació, així com del seguiment en l'execució de totes les iniciatives que s'aprovin en el mateix.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés