Actualitzat 19/12/2016 14:13

L''start-up' Groopify capta 800.000 euros en una ronda de finançament

MADRID, 23 des. (EUROPA PRESS) -

L'aplicació espanyola Groopify ha tancat la seva segona ronda de finançament amb la captació de 800.000 euros que permetran a la companyia "revolucionar el sector de les aplicacions d'oci i dating i impulsar la seva expansió nacional i la seva internacionalització", informa en un comunicat.

Aquesta nova injecció de capital ha comptat amb la participació dels fons Media Digital Ventures (participat, entre d'altres, pel Grup Atresmedia, Grup Godó i Vocento), Pinama Inversiones (fons promogut per Felipe García-Quirós, exconseller de Cortefiel), José María Torroja (business angel inversor en 'start-ups' digitals com Gigas, Ducksboard i TouristEye) i diversos business angels.

Alhora, Groopify també remarca que a la ronda de finançament hi han acudit la majoria dels inversors previs, "i han demostrat així el seu compromís amb el creixement i futur de la companyia", i s'ha comptat amb la participació de l'Empresa Nacional d'Innovació (Enisa) i l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace).

Amb aquesta ronda, Groopify té com a objectiu la consolidació del model actual al mercat espanyol per a així impulsar la seva expansió internacional, previsiblement en els primers trimestres del 2016.

A més, treballarà per desenvolupar el producte per fer l'aplicació "cada vegada més social i just-in-time" i implementarà millores en els algoritmes de recomanació i compatibilitat entre grups.

Alhora, apostarà per fer créixer la comunitat d'usuaris i el nombre de partners associats, possiblement en altres verticals dins del sector de l'oci, per oferir oportunitats més àmplies de diversió a la seva creixent i recurrent base d'usuaris.

Aquesta ronda d'inversió se suma a la primera, de 180.000 euros, portada a terme per la companyia el desembre del 2014 i en què van participar Plug & Play Spain, Grupo Zriser (family office d'Ana i Pablo Serratosa), Civeta Investment, Carlos Domingo (exconseller delegat de Telefònica R+D) i diversos business angels. Fins avui, el total de finançament acumulat per la companyia és d'1,3 milions d'euros.

"Des del nostre llançament hem experimentat un creixement exponencial i continuat. En tan sols 18 mesos hem sobrepassat els 100.000 usuaris registrats i el nombre de locals i partners associats supera els 1.000", ha remarcat el conseller delegat i cofundador de Groopify, Pablo Viguera.

Groopify va néixer el desembre del 2013 de la mà de Pablo Viguera, Alejandro Coca i Miguel García-Santesmases, tres amics que van crear una aplicació mòbil que permet organitzar trobades entre grups d'amics o persones altament compatibles.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés