Actualitzat 04/08/2018 16:23

Lorena Roldán (Cs) denuncia un usuari de Twitter per amenaçar-la

La diputada de Cs al Parlament Lorena Roldán
Europa Press

   BARCELONA, 4 ago. (EUROPA PRESS) -

   La diputada de Cs al Parlament Lorena Roldán ha denunciat aquest dissabte davant els Mossos d'Esquadra un usuari de Twitter per haver-la amenaçat i insultat a través d'aquesta xarxa social, han explicat fonts del partit a Europa Press.

   En un tuit, aquest usuari va amenaçar Roldán en resposta a unes declaracions de la diputada, en les quals reclamava estabilitat per a Catalunya i criticava que "amb Torra hi ha de tot menys estabilitat".

   L'usuari va insultar Roldán i la va animar a anar a la comarca d'Osona (Barcelona) per donar-li "dues hòsties" i tirar-li purí.

   "Com es pot ser tan mala puta. Voleu estabilitzar amb comandos feixistes de cara tapada? Vine a Osona també, t'estabilitzarem a la vostra manera, i a part de dues hòsties us ruixarem amb purí, la vostra fragància original, truja", ha expressat l'usuari.

   El líder de Cs, Albert Rivera, ha mostrat el seu suport a Roldán a través d'una publicació a Twitter recollida per Europa Press: "Tot el meu suport a la nostra companya @Lroldansu, insultada i amenaçada pels separatistes".

   També ho ha fet la líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, i ha advertit que l'independentisme no frenarà Cs: "El nacionalisme excloent no ens callarà i seguirem defensant una Catalunya per a tots".

Contingut patrocinat