Publicat 19/06/2024 10:32

L'operadora catalana Vera rep un préstec de dos milions per oferir 10G de l'ICF

Un establiment de Vera
VERA

BARCELONA 19 juny (EUROPA PRESS) -

L'operadora catalana de comunicacions Vera ha rebut un préstec de dos milions d'euros per ser "la primera de Catalunya" a oferir 10G de l'Institut Catal de Finances (ICF), informen l'empresa i la banca pública de promoció en un comunicat conjunt d'aquest dimecres.

El conseller delegat de la companyia, Marc Mundó, ha situat les mximes velocitats del mercat avui dia en l'1G i ha assegurat que facilitaran als seus clients "velocitats deu vegades superiors".

Vera també destinar "part del finanament" de l'ICF a ampliar la seva xarxa de fibra ptica a set municipis barcelonins: Olot, la Garriga, Cabrils, Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, la Pobla de Lillet i la urbanització el Muntany, a Seva.

En aquest sentit, la consellera delegada de l'ICF, Vanessa Servera, ha subratllat que és "un projecte 100% catal i comproms amb les zones rurals" i l'ha alineat amb --textualment-- els objectius estratgics de Catalunya.

Vera compta amb 190 treballadors i preveu tancar el 2024 amb una facturació de 43 milions d'euros, després de registrar 35,7 milions l'any anterior: opera a les comarques d'Alt Empord, Baix Empord, Girons, Selva, Pla de l'Estany, Garrotxa, Ripolls (Girona), Osona, Bages, Anoia, Bergued, Valls Oriental, Maresme, Baix Llobregat (Barcelona) i Baix Peneds (Tarragona).

Contingut patrocinat