BARCELONA, 20 des. (EUROPA PRESS) -
El Gremi d'Empresaris de Discoteques de Barcelona i Província i la Federació Catalana de Locals d'Oci Nocturn (Fecalon) preveuen que els locals d'oci catalans facturin un 5,42% més al desembre que en el mateix període del 2022.
És la principal conclusió de l''Informe de perspectives de la campanya de Nadal del 2023', elaborat juntament amb España de Noche i Coca-cola per a l'Observatori de l'Oci i el Turisme.
Aquesta xifra manté "la tendència alcista que el sector va registrar l'any passat pel que fa al 2019", i l'estudi afirma que la nit de Cap d'Any és la festa més important per als locals i que els sopars d'empresa s'han estès diversos caps de setmana.
Així, la campanya de Nadal suposa per a les discoteques i els bars de copes catalans el 16,38% de la facturació de tot l'any i, de cara a nit de Cap d'Any, les vendes anticipades vaticinen que serà "bona" en assistència de públic i en volum de negoci.