Publicat 02/05/2019 17:54

En llibertat a l'espera de judici rpid 6 seguidors del Liverpool

Successos.- La Urbana de Barcelona i els Mossos intervenen 75 plantes de marihuana en un pis de Sant Martí
GUARDIA URBANA DE BARCELONA - Arxiu

BARCELONA 2 maig (EUROPA PRESS) -

El Jutjat d'Instrucció 11 de Barcelona ha deixat en llibertat i ha citat per un judici rpid per presumpte delicte d'atemptat sis aficionats del Liverpool que van ser detinguts aquest dimarts per diversos altercats.

Segons ha informat aquest dijous el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) en un comunicat, els arrestats han passat a la disposició del jutge --en funcions de gurdia-- i la causa s'ha tramitat pel procediment de diligncies urgents.

La Gurdia Urbana els va detenir aquest dimarts --un dia abans del partit amb el FC Barcelona de les semifinals de Champions-- per desordres públics al voltant de la plaa Reial de Barcelona, perqu va haver-hi incidents amb llanament d'objectes als agents.

Contingut patrocinat