Publicat 30/04/2024 07:19

Lleida.net va tenir prdues de 2,65 milions i una caiguda del 20% en vendes al 2023

Archivo - El ceo i fundador de Lleida.net, Sisco Sapena
EUROPA PRESS - Archivo

Atribueix les xifres a l'evolució negativa a l'Amrica Llatina i al canvi de tendncia en els SMS

BARCELONA, 30 abr. (EUROPA PRESS) -

Les vendes de Lleida.net es van reduir en un 20% al 2023 "com a conseqüncia de l'evolució negativa de l'activitat de la companyia a l'Amrica Llatina i el canvi de tendncia al mercat dels SMS", ha informat aquest dilluns la companyia en un comunicat.

L'empresa va vendre 16,4 milions d'euros, davant dels 20,6 amb els quals va tancar 2022, una reducció de 4,2 milions, sent la contractació electrnica certificada "l'única de les línies de negoci que va créixer".

L'empresa va registrar un resultat després d'impostos de 2,65 milions de prdues al 2023, davant dels 515.000 que va perdre al 2022.

"Estem treballant des de finals de l'any passat a produir i generalitzar un SaaS més estandarditzat, i a reforar la nostra tasca comercial dins de l'UE, que és el nostre mercat natural", ha explicat el fundador i conseller delegat de la companyia, Sisco Sapena.

La companyia ha explicat que "durant el primer trimestre de l'exercici 2024, el grup ha continuat amb la política d'ajustos de despeses".

El 3 de novembre del 2023, la companyia va anunciar un pla de reestructuració, que va incloure "l'acomiadament d'una part important de la seva plantilla, i l'anunci de significatives retallades en provedors externs, mrqueting, producció, i el tancament i venda de diverses filials".

CONTRACTES AL 2024

En el que va d'any, Lleida.net ha anunciat nous contractes, com la signatura d'una Carta d'Intenció amb PostNL per a la distribució exclusiva dels serveis als Pasos Baixos, o l'acord amb Peruana de Entretenimiento en Línea S.A.C. que li permetr facturar uns 600.000 euros anuals.

Lleida.net va signar un contracte amb América Latina Redex SAS per valor de 500.000 euros anuals i un altre amb la Procuraduría General de la Nació de Colmbia per valor de 250.000 euros, mentre que Santander Global Technology & Operations S.L. va adjudicar a l'empresa tres lots de serveis d'enviament d'SMS per un valor total d'1,89 milions.