Actualitzat 12/06/2014 17:08

Lidl s'alia amb Custo per llançar una col·lecció 'càpsula' de moda a preus "extracompetitius"

Custo Dalmau y Arantxa Conde (Lidl)
Foto: EUROPA PRESS

MADRID, 12 Jun. (EUROPA PRESS) 

La cadena de supermercats Lidl dóna el salt a la moda de la mà del dissenyador català Custo Dalmau amb el llançament de 'Growing by Custo', una col·lecció 'càpsula' exclusiva i d'edició limitada a preus "extracompetitius" que estarà disponible en les botigues el 23 de juny.

   "Aquest és un moment especial per a Lidl perquè és un projecte molt especial per a nosaltres, ja que per primera vegada a Espanya es llança una col·lecció càpsula d'un conegut dissenyador com Custo Dalmau per a una cadena de distribució d'alimentació", ha expressat Arantxa Conde, representant del departament de comunicació de Lidl.

   'Growing by Custo' té un total de més de 20 peces realitzades pel dissenyador català, que són quatre jeans, quatre leggins, quatre vestits de punt i 10 samarretes, amb preus que ronden entre els 12,99 euros dels leggins i els 17,99 de vestits i samarretes.

   "Per a Lidl és una col·laboració especial, perquè vam entrar en un terreny no explorat i que presenta peces a preus extracompetitius", ha reiterat Arantxa Conde durant la presentació d'una col·lecció a la qual s'uneix "innovació, disseny i preus assequibles".

   La col·lecció 'càpsula' estarà disponible als 530 supermercats de la firma a Espanya el pròxim 23 de juny, als quals estaran disponibles més de 300.000 peces d'aquesta edició limitada dissenyada per Custo Dalmau.

   Per la seva banda, el dissenyador, habitual en les desfilades de moda de Nova York, ha reconegut que avui era un "dia especial", ja que la "moda s'està revolucionant empresarialment". "He creat aquesta minicol·lecció, que té 22 peces, per democratitzar els nostres dissenys i arribant als amants de la moda", ha subratllat Custo Dalmau.

   Lidl, que aquest any celebra el seu 20è aniversari, planeja invertir 180 milions d'euros a Espanya el 2014 en l'obertura de 20 supermercats i en la renovació de 50, de manera que crearà 400 llocs de treball i superarà els 10.000 treballadors al país.

   La cadena de supermercats d'origen alemany va registrar unes vendes netes a Espanya de 2.500 milions el 2013, respecte dels 2.400 de l'any anterior, i va comprar mercaderies a proveïdors nacionals per valor de 3.000 milions d'euros, un 20% més que el 2012 i la meitat de les quals es van destinar a exportació per a altres establiments del grup a Europa.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés