MADRID 14 nov. (EUROPA PRESS) -
La cadena de supermercats Lidl ampliar la venda en línia d'alimentació i productes frescos a Barcelona i Valncia a través de Lola Market, segons ha informat en un comunicat.
El director de l'rea de Mrqueting de Lidl, Carlos González-Villardell, ha assegurat que la collaboració amb el 'marketplace' a Madrid est sent "molt satisfactria".
"El nostre client de la capital veu en aquest servei una alternativa per fer la compra d'alimentació i frescs a Lidl i valora especialment que els nostres productes s'ofereixen al mateix preu que a les botigues", ha afegit.
D'altra banda, el conseller delegat de Lola Market, Luis Pérez del Val, ha assenyalat que estan augmentant la seva oferta de supermercats en oferir el mateix preu que a la botiga física, així com el servei de 'personal shopper' a dues ciutats estratgiques per a l'empresa.
El nou servei permetr al client rebre la comanda a casa el mateix dia que la faci, en el termini d'una hora o amb l'opció de triar una hora d'entrega concreta. El cost d'enviament és fix i independent tant del volum de la compra com del nombre d'articles adquirits.
Per promocionar el servei, Lidl ofereix deu euros de descompte en la primera compra per a comandes superiors a 35 euros. Aquest projecte suposa un nou pas endavant en l'aposta de la companyia per l''e-commerce' després de crear l'any 2018 lidlonline.es, la botiga en qu ven els seus articles de basar.