MADRID 24 des. (EUROPA PRESS) -
L'Íbex-35 es decantava per lleugeres pujades al començament de sessió i lluitava per conservar els 9.700 punts, amb els grans valors sense mostrar una tendència clara.
La gran banca s'anotava lleugeres pèrdues, mentre que Telefónica i Repsol registraven pujades pròximes al 3%.
El major avanç al començament de jornada es quedava al 0,7% que s'anotava Técnicas Reunidas.
ACS, Red Eléctrica i BME s'anotaven guanys pròximes al 0,6%, mentre que Bankia, que va tornar aquest dilluns al selectiu, avançava un 0,43%.
En la banda de les pèrdues destacaven Viscofan (-1,22%), CaixaBank (-1%) i Jazztel (-0,96%); Inditex es mantenia pla.
Al mercat de deute públic, la prima de risc espanyola marcava els 236 punts bàsics, mentre que la rendibilitat del bo espanyol a 10 anys fregava el 4,3%; l'euro, per part seva, s'intercanviava per 1,3686 dòlars.