BARCELONA, 28 nov. (EUROPA PRESS) -
L'aerolínia Level i l'Institut de Turisme d'Espanya (Turespaña) han acordat promocionar Catalunya a Xile i l'Argentina amb una inversió de més de 361.000 euros per a accions conjuntes de comàrqueting.
Segons un comunicat conjunt d'aquest dimarts, l'objectiu és promocionar la destinació i els seus productes i experiències turístiques, a més de posicionar Barcelona i Catalunya "com a porta d'entrada a la resta del territori".
L'acord aborda la millora de la connectivitat de llarg radi de la capital catalana i "consolidarà el hub intercontinental" de l'Aeroport de Barcelona-el Prat.
El 2022 van viatjar a Espanya 185.216 turistes procedents de Xile i 495.351 de l'Argentina i, d'entre aquests últims, el 30,8% va visitar Catalunya.
"MERCATS ESTRATÈGICS"
El sots-director general d'Estratègia i Serveis en el Sector Turístic de Turespaña, Felipe Formariz, ha destacat que Xile i l'Argentina són "mercats estratègics per a totes dues entitats" i ha qualificat l'acord de gran oportunitat.
La 'chief commercial officer' de Level, Lucía Adrover, ha subratllat la voluntat de l'aerolínia de "connectar Barcelona amb destinacions llunyanes a Amèrica".