Actualitzat 18/10/2015 12:36

LetsBonus estudia l'entrada d'inversors el 2016

BARCELONA, 18 oct. (EUROPA PRESS) -

La firma de comerç electrònic LetsBonus, amb seu a Barcelona, estudia l'entrada de nous inversors amb vista al 2016 per créixer en l'àmbit nacional i internacional i seguir diversificant el seu producte amb nous verticals i portals especialitzats.

Així ho han explicat en una entrevista d'Europa Press el conseller delegat i accionista de LetsBonus, Juan Luis Rico, i el també accionista i Responsable de Nous Negocis i Desenvolupament Corporatiu, Joan Pina.

"Tot el que sigui potenciar la millora de l'estratègia de LetsBonus mitjançant l'entrada de capital és una cosa que fomentarem. És una opció que el 2016 veiem amb molt bons ulls, perquè l'entrada d'inversors pot ajudar a capturar oportunitats", ha afirmat Pina, que ha afegit que han captat l'interès d'inversors nacionals i internacionals.

LetsBonus va iniciar al febrer una nova etapa després que Rico i Pina compressin els actius de l'empresa a Espanya, Portugal, Itàlia i Xile al portal estatunidenc LivingSocial, i al maig va emprendre un expedient de regulació de feina (ERO) per a 71 treballadors i va deixar la plantilla actual en 133 treballadors, dels quals 108 s'ubiquen a Espanya --des d'on també treballa l'equip italià-- i la resta formen part dels equips de Portugal i Xile.

WEBS ESPECIALITZATS

La puntocom, fundada el 2009, focalitza el seu creixement a Espanya, on preveu llançar durant les pròximes setmanes un web especialitzat en el sector bellesa i benestar, aprofitant que té nou milions de subscriptors i 15.000 comerços col·laboradors.

"Bellesa és un gran negoci per als nostres usuaris i comerços, i suposarà el primer llançament de LetsBonus vinculat a una categoria específica. La nostra intenció amb vista al 2016 és seguir especialitzant-nos en verticals, perquè també veiem una oportunitat en restauració i viatges", ha sostingut Pina.

Rico ha descartat que la companyia entri en nous mercats geogràfics a curt termini, tot i que ha destacat el paper de Xile amb vista a una futura expansió per Amèrica Llatina: "Ens interessa tenir una pota a Llatinoamèrica per desenvolupar nous negocis que primer volem llançar a Espanya".

"Van sortint contactes per expandir-nos per països amb creixement i estabilitat econòmica, com Colòmbia, però a curt termini estem centrats a diversificar el nostre producte", ha afegit Pina.

LetsBonus preveu tancar l'exercici actual amb una facturació de 40 milions d'euros, una xifra a què Espanya aporta el 85%, i per negocis el d'oci --bellesa, restauració, activitats i espectacles-- suposa el 70%, mentre que la resta correspon a viatges i producte.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés