TARRAGONA 5 abr. (EUROPA PRESS) -
Les visites al Museu del Port de Tarragona van créixer un 34% al mar respecte al mateix mes del 2022, amb un total de 4.026 usuaris que van passar per les installacions.
Les activitats pedaggiques han suposat més de la meitat de les visites, acollint més de 2.000 nens de Catalunya, a més d'estudiants francesos, informa el Port de Tarragona en un comunicat aquest dimecres.
L'entitat porturia també atribueix l'augment de visitants a "la nova museografia pensada com una experincia, amb elements interactius i immersius".
Al llarg del mes de mar, unes 400 persones han participat en les xerrades del programa de Memria Democrtica de Tarragona, i el nombre de visites individuals i en grup no programades han arribat a les 1.500 persones.
La directora del Museu del Port de Tarragona, Merc Toldr, ha explicat que aquestes visites individuals han augmentat des de la reforma del museu el 2021 "de manera sostinguda grcies a una promoció a través de publicitat en mitjans de comunicació o promoció a Internet".