BARCELONA, 3 maig (EUROPA PRESS) -
Les vendes en línia de Mango van suposar el 20% de la facturació el 2018, un objectiu que s'ha aconseguit dos anys abans del que havia previst el grup de moda, que esperava fer-ho en quatre anys.
En un comunicat aquest divendres, la marca ha indicat que aquest tipus de vendes va créixer prop d'un 30% el 2018 respecte a l'any anterior i que preveu que continuin augmentant i representin el 30% a finals del 2020, mentre que el 2019 esperen que s'arribi a aconseguir el 25%.
La directora d'Online i Client de Mango, Elena Carasso, ha celebrat que el 2018 hagin "superat" les previsions que tenia la marca i ha assegurat que ja treballen per complir els objectius fixats pel 2020.
"Hem aconseguit créixer el doble del que vam créixer el 2017 i aix ens ha perms aconseguir l'objectiu del 20% en dos anys, en lloc d'en quatre anys com vam estimar el 2016", ha sostingut.
Mango ven en línia en uns 80 pasos i la companyia ofereix enviaments a domicili al dia a les principals ciutats europees i a totes les províncies d'Espanya a través del seu servei de comer electrnic.