Publicat 16/04/2025 10:21

Les vendes de la indústria es redueixen a Catalunya un 2,3% al febrer

Archivo - Producció a la planta de Seat a Martorell
SEAT - Archivo

BARCELONA 16 abr. (EUROPA PRESS) -

La xifra de negocis de la indústria va disminuir a Catalunya un 2,3% al febrer respecte al mateix període de l'any anterior, 2,7 punts de diferència amb la mitjana espanyola, que va ser del 0,4%, segons ha informat l'Institut Nacional d'Estadística (INE).

Les Balears (+12,6%), Extremadura (+6,2%) i Madrid (+5,9%) van ser les que van registrar increments més grans en la xifra de negocis al febrer, mentre que al costat contrari se situen Cantàbria, la Comunitat Valenciana i Catalunya amb les caigudes més grans d'un 4,5%, 3,7% i un 2,3%, respectivament.

Des de principis d'any, la xifra de negocis de la indústria ha baixat un 0,3% a Catalunya, 0,5 punts de diferència amb la mitjana espanyola (0,2%).