Publicat 15/10/2024 14:41

Les quatre precandidatures a liderar ERC tindran fins al 15 de novembre per recollir avals

Archivo - El president de la Generalitat, Pere Aragons (2i); el president d'ERC, Oriol Junqueras (3i) i la secretria general adjunta i portaveu d'ERC, Marta Vilalta (4i), durant la reunió de la nova executiva d'ERC, a 11 de novembre de 2022
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

BARCELONA 15 oct. (EUROPA PRESS) -

La comissió organitzativa del 30 Congrés Nacional d'ERC, que se celebrar el 30 de novembre, ha proclamat aquest dimarts les quatre precandidatures a liderar el partit, que tindran fins al 15 de novembre per recollir avals.

En un comunicat, els republicans han explicat que les quatre candidatures són Militncia Decidim, liderada per l'expresident del partit, Oriol Junqueras; Nova Esquerra Nacional, encapalada per Xavier Gods; Foc Nou, liderada per Helena Sol, i Recuperem ERC, del Collectiu Primer d'Octubre.

Per convertir-se en candidatures hauran d'aconseguir un mínim d'un 5% d'avals de la militncia.