Les 'eleccions generals' són el terme més cercat a Google durant 2019 a Espanya

Publicat 11/12/2019 16:25:15CET
Cercador de Google
GOOGLE

MADRID, 11 des. (Portaltic/EP) -

Google ha anat recopilant les tendències de cerca dels últims dotze mesos en el seu cercador homònim i ha elaborat una llista amb els deu temes més cercats el 2019, en què les 'eleccions generals' ocupen el primer lloc a Espanya, mentre que a la resta del món el criquet ha estat el més buscat.

Les tendències del 2019 a Google mostren que la població espanyola s'interessa pels principals assumptes d'actualitat política. El terme més buscat han estat les eleccions generals amb motiu de la seva doble celebració (28 d'abril i 10 de novembre), i en quart lloc, les eleccions municipals (26 de maig).

En el lloc número dos es troba Notre Dame a causa de l'incendi que va patir la catedral parisenca el 15 d'abril, mentre que el tercer lloc l'ocupa la caiguda del Mur de Berlín amb motiu dels 30 anys des que va passar aquest esdeveniment.

El que es troba a la meitat de la taula de termes més buscats el 2019 és el període de descomptes del Black Friday, seguit dels espanyols que han buscat informació sobre la Loteria del Nen, Vox i el Metro de Madrid.

Tancant el top 10 es troben l'epidèmia de listeriosi i, per últim, les noces del futbolista del Reial Madrid Sergio Ramos amb la presentadora Pilar Rubio, celebrada a l'estiu.

A Espanya també han estat tendència a Google el 2019 qüestions esportives, com Rafa Nadal i Wimbledon, el Mundial femení de futbol o el masculí de bàsquet, al costat de Rosalía, 'Joc de trons' o la pel·lícula 'Joker'.

Per la seva banda, en àmbit mundial els termes amb més creixement al cercador de Google el 2019 ha estat el criquet, amb els partits d'Índia contra Sud-àfrica (primer), Bangladesh contra Índia (quart), ICC Ckicket World Cup (dècim). El segueixen l'actor mort Cameron Boyce (segon) i el telèfon iPhone 11 (cinquè), entre d'altres.