Publicat 16/10/2019 18:26

Les Cambres de la Propietat Urbana de Catalunya creuen que la sentncia no ajuda a resoldre el problema

scar Gorgues, nou gerent de la Cambra de la Propietat Urbana De Barcelona.
CÁMARA DE LA PROPIEDAD URBANA DE BARCELONA

BARCELONA 16 oct. (EUROPA PRESS) -

El Consell General de Cambres de la Propietat Urbana de Catalunya creu que la sentncia de l'1-O no ajuda a resoldre el problema de fons, que ha assenyalat que és "l'encaix de Catalunya i les aspiracions d'una part de la ciutadania".

"La sentncia ha contribut a l'enquistament d'un conflicte polític. La responsabilitat de la resolució corresponia i correspon a l'mbit de la política", ha ressaltat en un comunicat.

Les Cambres de la Propietat Urbana han alertat que, a més, la sentncia crea jurisprudncia que pot generar la restricció de l'exercici ciutad de drets universals, com els de reunió, manifestació, protesta, participació política i lliure expressió.