Publicat 12/05/2023 11:23

Les administracions catalanes lideren la inversió en TIC a Espanya, segons AdjudicacionesTIC

Archivo - Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI)
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 12 maig (EUROPA PRESS) -

Les administracions públiques catalanes lideren la inversió en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a Espanya, segons un comunicat d'AdjudicacionesTIC aquest divendres.

En concret, han destinat 717,4 milions d'euros, el 26,5% del total d'Espanya, a 976 projectes relacionats amb la tecnologia entre gener i abril.

El projecte més important dut a terme en el període analitzat a Catalunya ha estat la dotació de serveis d'aprovisionament i gestió d'infraestructures de CPD de la Generalitat Lote 4 CPD 4, adjudicat a T-Systems ITC Iberia per un valor de 76,3 milions d'euros.

Per la seva banda, el licitador més actiu durant els primers quatre mesos de l'any ha estat el Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI) de la Generalitat, amb 575,6 milions d'euros repartits en 60 projectes, la qual cosa suposa el 80% del total invertit.

Els principals adjudicataris a Catalunya entre gener i abril van ser T-Systems ITC Iberia, amb 15 projectes per un valor conjunt de 164,4 milions d'euros; Telefónica, amb 71,5 milions d'euros repartits en 4 projectes; i Indra Soluciones Tecnologías de la Información, amb 9 adjudicacions valorades en 63 milions d'euros.

Contingut patrocinat