Actualitzat 19/10/2015 14:11

L'equip espanyol de gimnàstica rítmica brindarà amb Freixenet aquest Nadal

Bonet treu importància al boicot i preveu un augment de les vendes del 3% a Espanya

BARCELONA, 19 oct. (EUROPA PRESS) -

L'equip nacional de gimnàstica rítmica ha estat l'escollit per Freixenet per protagonitzar el brindis més esperat del Nadal per encarnar els valors amb els quals s'identifica aquesta multinacional catalana: "Talent, afany d'assoliment i èxit".

Així ho ha explicat aquest dilluns en una roda de premsa el director de Comunicació de Freixenet, Pere Bonet, que ha estat acompanyat pel creador de la campanya, Alex Martínez.

El xou estarà dirigit pel cineasta Kike Maíllo, que també va dirigir l'anunci nadalenc de l'any passat, protagonitzat per María Valverde i David Bisbal.

"Ens fa molta il·lusió protagonitzar una de les campanyes publicitàries més esperades de l'any, i ens dóna molta alegria felicitar el Nadal a totes les llars espanyoles", ha destacat en un vídeo la capitana de l'equip nacional de gimnàstica rítmica, Alejandra Quereda, que ha agraït l'impuls que els donarà l'espot amb vista als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro del 2016.

Bonet ha destacat que la campanya en la qual van participar Gemma Mengual i l'equip de natació sincronitzada va ser una de les més notòries i valorades, i ha recalcat l'impuls que també va donar l'anunci a l'equip: "Van començar a guanyar més medalles".

Martínez ha explicat que el rodatge es realitzarà a Barcelona i en un plató, un espai que encara està per tancar i que requereix certes característiques tècniques, com un terra determinat, perquè l'equip pugui fer de manera segura el seu espectacle: "No es poden lesionar abans dels Jocs".

"El repte és reinventar-nos cada any", ha afegit, i ha assegurat que el xou estarà garantit i també el ritme i l'energia, i alhora les bombolles experimentaran un nou 'restyling'.

Bonet no ha volgut revelar la inversió que Freixenet ha realitzat en aquesta campanya publicitària, si bé ha indicat que és "estacional i limitada, i no es pot comparar amb la d'altres grans multinacionals".

Es preveu que l'estrena sigui el 25 o 26 de novembre, i la seva emissió començarà a començaments de desembre i durarà fins a finals d'any, tant a la televisió com a internet i altres plataformes.

CAMPANYA DE NADAL

Pel que fa a les previsions de vendes per a la campanya de Nadal a Espanya, Pere Bonet ha sostingut que un resultat satisfactori per a Freixenet seria augmentar-les un 3%, fet que suposa un increment superior a l'any passat.

"Ens conformem amb augmentar un 3% les vendes a Espanya. Treballarem per a això", ha afirmat Bonet, que ha recordat que els últims anys han estat molt durs a causa de la crisi.

Amb tot, el consum de cava ha començat a prendre el vol, especialment en l'hostaleria, en què es venen els productes d'un import més gran, com els reserves i els grans reserves.

Després de preguntar-li per un possible boicot pel procés sobiranista a Catalunya, ha dit: "El boicot de fa uns anys ha estat una vacuna. El qui el va fer el seguirà fent, però no hem notat res addicional".

El president de Freixenet, Josep Lluís Bonet, va reiterar divendres que no preveia la secessió de Catalunya i va defensar que és una part essencial d'Espanya, i aquest dilluns, el seu germà, Pere Bonet, ha matisat que la companyia no està en contra del procés sobiranista, sinó de la forma: "Dret a decidir, sí".

Ha indicat que l'equip de gimnàstica rítmica ha estat escollit pels valors que representa i no per la seva nacionalitat, i ha tret importància al soroll mediàtic: "L'any passat ens van dir que tindríem problemes amb la nostra campanya --protagonitzada per Bisbal i Valverde--, i no va passar res".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés