BARCELONA, 14 des. (EUROPA PRESS) -
Representants de l'empresa farmacèutica Leo Pharma han presentat aquest dilluns a Barcelona un servei televisiu que permetrà la comunicació amb pacients i oferirà informació veraç i contrastada de determinades patologies.
Aquest canal es presenta com "el Netflix d'eSalud" segons el director digital, Alfonso López, ja que pretenen oferir als pacients informació útil i als especialistes la possibilitat d'explicar-la.
El canal de TV cobreix dues funcions: la necessitat d'informació dels pacients i, a més, ofereix la possibilitat a diferents especialistes explicar la tasca que realitzen, ha detallat López.
LEO TV es converteix d'aquesta manera en el primer servei audiovisual dirigit a personal sanitari i pacients i brinda serveis com ara retransmissions en directe d'intervencions quirúrgiques.
Tot i que el projecte és pilot i comença a Espanya, des de Leo Pharma creuen que aquest projecte podria tenir presència pròximament en altres països: "Si el projecte funciona ens plantejarem fer-ho en altres zones" explica Alfonso López.
La farmacèutica aposta d'aquesta manera per la comunicació pacient-empresa, reforçant la seva presència a Internet en què ja tenia perfils en xarxes socials i blocs.
Amb aquesta plataforma audiovisual, Leo Pharma podrà aconsellar les persones que pateixen psoriasi, queratosi actínica, acne, èczemes i infeccions de la pell i trombosi, especialitats que aborda Leo Pharma.
Leo Pharma preveu tancar aquest 2015 amb un increment de l'1% en la seva facturació respecte als 50 milions d'euros facturats en l'any passat, segons la directora general de Leo Pharma a Espanya, Anne-Laurence Sabatini.
La multinacional farmacèutica d'origen danès celebra el seu 20 aniversari amb més de 5.000 treballadors en 61 països en els quals té filials.