Publicat 09/01/2022 13:27

L'empresa TRG Bestnets exporta més de 400.000 productes per al calat a la Xina durant el 2021

BARCELONA 9 gen. (EUROPA PRESS) -

L'empresa catalana TRG Bestnets ha exportat més de 400.000 cremes i productes per a la cura dels calats i el manteniment de la pell a la Xina durant el 2021 a través de la venda en línia.

En quatre anys, el fabricant ha quadriplicat les vendes al país asitic, on opera exclusivament a través de canals digitals, sent la principal marca estrangera del seu sector a la plataforma TMall, ha informat la Conselleria d'Empresa i Treball aquest diumenge en un comunicat.

Per aconseguir aquesta expansió al mercat xins, TRG Bestnets ha comptat amb el suport d'Acció, l'agncia per a la competitivitat de l'empresa de la Conselleria d'Empresa i Treball.

El Lead Project Manager de TRG Bestnets, Badreix Tarragó, ha indicat que aquest és un mercat molt interessant per extensió i potencial, segons ell, per que "a la Xina o a la majoria de mercats asitics una marca europea ho té molt difícil per ser competncia d'una marca local en preu i distribució".

Per ha afegit que "sí que és més assequible el canal en línia, que va directe a una gran quantitat de consumidors que prioritzen el producte europeu, sovint perqu esperen més qualitat".

També ha destacat el paper de l'oficina d'Acció en aquesta expansió: "Vam comenar sols a la Xina i tot era molt lent. Amb el suport de l'oficina de Pequín vam fer un gir de 180 graus".