BARCELONA, 1 juny (EUROPA PRESS) -
El proveïdor japonès de solucions TIC NTT Comunications ha reforçat la seva presència a Catalunya com l'ampliació i consolidació del seu centre d'atenció al client, ubicat fa poc a Barcelona, que crearà 21 nous llocs de treball.
Segons ha informat aquest diumenge la Conselleria d'Empresa i Ocupació de la Generalitat en un comunicat, el projecte d'inversió ha comptat amb el suport d'Invest in Catalonia, l'àrea d'atracció d'inversions estrangeres que ofereix assessorament a les empreses en el seu procés d'ampliació d'oficines.
NTT Comunication és un dels proveïdors de serveis TIC més grans del món, amb una plantilla de gairebé 18.000 treballadors, i les oficines ubicades a Barcelona donen servei a tota Europa.
El grup japonès va iniciar la seva activitat a Catalunya l'any 2001, i el centre d'atenció al client de Barcelona gestiona les incidències i peticions dels clients europeus de l'empresa.
Actualment operen 186 multinacionals japoneses a Catalunya, convertint-se en un dels territoris europeus que concentra més empreses industrials del Japó.