Publicat 09/01/2018 15:46

L'empresa emergent (startup) MyPoppins de serveis de neteja tanca una primera ronda de 440.000 euros

Fundadors de MyPoppins Aleix de Castellar, Marta Caparrós i Rubèn Vilar
MYPOPPINS

BARCELONA 9 gen. (EUROPA PRESS) -

L'empresa emergent (startup) MyPoppins, que connecta particulars i professionals de la neteja --anomenats 'poppins'--, ha tancat la seva primera ronda de finançament per un valor de 440.000 euros, que servirà per consolidar el projecte en l'àmbit nacional i permetrà iniciar la seva expansió internacional.

Segons ha informat la companyia aquest dimarts en un comunicat, l'empresa està situada en el Pier01 de Barcelona Tech City, i va néixer fa un any.

Després de ser triada com una de les startups finalistes en el Fòrum d'Inversió d'Acció de la Generalitat, MyPoppins ha aconseguit finançament privat d'Esade Ban, Iese Ban i Economistes Ban --del Col·legi d'Economistes de Catalunya--, així com també pública per part d'Enisa.

Aquest 'marketplace' ha aconseguit en menys de 12 mesos establir-se a vuit ciutats espanyoles: Madrid, Barcelona, Bilbao, València, Saragossa, Mallorca, Sevilla i Màlaga. El creixement mensual de l'empresa se situa entorn del 30% i la taxa de repetició de servei per part dels usuaris supera el 40%.

La startup compta amb més de 250 professionals de la neteja i va acabar l'any amb 8.500 serveis i més de 25.000 hores de neteja.

MyPoppins garanteix un preu mínim de cada servei a 9,95 euros l'hora i, a partir d'aquí, l'usuari decideix quant vol pagar, mentre que els 'poppins' decideixen si accepten o rebutgen cada oferta segons la seva conveniència.