Publicat 31/10/2021 12:24CET

L'empresa catalana Coffee Center introdueix la seva línia d'infusions i tes a Àsia Central

BARCELONA, 31 oct. (EUROPA PRESS) -

L'empresa catalana Coffee Center ha tancat un acord amb un distribuïdor d'Àsia Central per introduir les seves infusions i tes --tant a granel com envasades-- a la regió, ha explicat la Generalitat en un comunicat aquest diumenge.

Concretament, l'empresa ha obert mercat al Kazakhstan, amb el distribuïdor i comercializador nacional de productes alimentaris AAS Foods i la superfície Esentai Gourmet a Almaty, antiga capital durant l'època soviètica i la ciutat més poblada del país.

Per tancar l'acord, Coffee Center ha comptat amb el suport d'Acció, l'agència per a la competitivitat de l'empresa de la Conselleria d'Empresa i Treball de la Generalitat.

Ara mateix, l'empresa factura gairebé sis milions d'euros anualment, i l'any vinent preveu arribar a mantenir aquesta xifra i aconseguir els nivells previs a la pandèmia.

Les comandes de Coffee Center al Kazakhstan se centren en dues línies: la línia Alma Home i Alma Fit, un tipus de te orgànic, ecològic, sostenible i amb el certificat que tot el material és 100% biodegradable; i la línia The Capsoul, una col·lecció de tes a granel de sabors "exòtics" com mànec, pinya colada, fruita de la passió i mandarina.

L'Export Manager de Coffee Center, Sonia Martí, ha explicat que fa temps que volien entrar a Àsia Central: "el Kazakhstan és ara com la Rússia dels anys 90. Hi ha ganes d'obertura i és, per tant, un mercat amb un gran potencial".

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés