BARCELONA, 17 oct. (EUROPA PRESS) -
La secció 6 de l'Audiència de Barcelona ha acceptat que el davanter del París Saint-Germain Neymar da Silva no continuï present en el judici aquest dilluns en el qual està acusat de presumpta estafa i corrupció en el seu fitxatge per al FC Barcelona des del Santos FC el 2013.
En el tràmit de qüestions prèvies, l'advocada del futbolista, Maria Massó, ha demanat al tribunal que Neymar i els seus pares --també acusats-- no hagin de continuar a la sala al·legant que han viatjat a Barcelona de matinada a causa de la feina de l'esportista.
Massó ha remarcat que diumenge Neymar va disputar un partit contra el Marsella i després es va haver de sotmetre a un control de dopatge, per la qual cosa ell i els seus pares "han hagut de viatjar de matinada a Barcelona" per assistir al judici aquest dilluns al matí.
El president del tribunal, José Manuel del Almo, s'ha mostrat favorable a eximir-los d'haver de continuar en el judici a condició que les altres parts no s'hi oposessin, i no ho han fet.
"És notori que el senyor Da Silva Santos Júnior estava marcant un gol i jo ja era al llit", ha dit el magistrat, que ha detallat que va escoltar el partit per la ràdio quan ja estava ficat al llit.
A continuació, Neymar i la seva mare, Nadine Gonçalves, han abandonat la sala, mentre que el pare del jugador ha decidit quedar-s'hi malgrat estar autoritzat a anar-se'n.
El magistrat no ha aclarit quan hauran de tornar al judici, però els interrogatoris dels acusats estan previstos aquest divendres.