Publicat 07/07/2014 14:03

L'Associació de Màrqueting retira a Gowex el Premi Nacional

Gowex
GOWEX

MADRID, 7 jul. (EUROPA PRESS) -

L'Associació de Màrqueting d'Espanya (MKT) ha retirat el Premi Nacional de Màrqueting a Gowex, després d'una reunió urgent mantinguda ahir diumenge, segons ha anunciat en una nota.

La decisió ha estat també adoptada per la presidenta de l'associació i representant del jurat dels Premis Nacionals de Màrqueting, Ana María Llopis, i s'adopta per les notícies publicades els últims dies sobre Gowex.

"L'Associació de Màrqueting d'Espanya i el Jurat de la VI Edició dels Premis Nacionals de Màrqueting procedeixen a retirar, formal i públicament, el premi que es va atorgar a l'empresa Gowex, per haver falsejat les seves dades i allunyar-se així d'una conducta ètica que, entenem, ha de presidir qualsevol actuació empresarial i de màrqueting", afirma MKT en una nota.

MKT explica que, quan el jurat atorga els Premis Nacionals de Màrqueting, ho fa analitzant la trajectòria dels candidats i partint de la bondat de les dades públiques de què es disposa, ja que no és funció de l'associació qüestionar-se la informació publicada, registrada i acceptada pels organismes competents per a això.

A més, indica que l'associació "sempre ha apostat per l'ètica com a única via de fer bon màrqueting, rebutjant qualsevol mena de mala praxi sobre aquesta qüestió".

"Precisament per voler fer especial èmfasi en el Màrqueting Ètic, aquesta sisena edició dels Premis Nacionals de Màrqueting, que es van atorgar en el transcurs d'una gala celebrada a l'Hipòdrom de la Sarsuela el 22 de maig passat, va posar un èmfasi especial en el comportament ètic de tots els premiats", recorda.

En el cas de Gowex, l'associació ha mantingut una posició de "prudent vigilància", fins que dissabte el seu president, Jenaro García, ha reconegut de manera expressa haver falsejat els comptes de, com a mínim, els últims quatre exercicis.

Finalment, MKT aprofita per expressar, "una vegada més, el seu rebuig davant de qualsevol mena de pràctica fraudulenta i renova el seu compromís amb l'Ètica i el Bon Màrqueting".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés