Actualitzat 05/11/2017 10:49

L'ANC participarà en una mobilització a Brussel·les el 6 de desembre

El vicepresident de l'ANC, Agustí Alcoberro
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 5 nov. (EUROPA PRESS) -

   El vicepresident de l'ANC, Agustí Alcoberro, ha anunciat que la seva entitat participarà en una mobilització a Brussel·les (Bèlgica) el 6 de desembre a favor de la independència i per demanar l'alliberament dels consellers cessats i els dirigents de les entitats sobiranistes empresonats.

   En una entrevista en Catalunya Ràdio aquest diumenge recollida per Europa Press, ha explicat que la iniciativa de fer aquesta manifestació ha sorgit de manera espontània a través de les xarxes socials i que l'ANC està disposada a formar part de la seva organització: "Hem decidit posar la nostra experiència al servei d'aquest projecte".

   Alcoberro ha advertit que aquesta mobilització "és difícil d'organitzar" i la seva logística és cara, per la qual cosa creu que no serà tan multitudinària com les manifestacions de les Diadas.

   Malgrat que no ha anunciat el recorregut de la manifestació del dissabte 11 de novembre per demanar l'alliberament dels consellers cessats i els presidents de l'ANC i Òmnium, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, ha assegurat que pretenen que aconsegueixi unes xifres de participació semblants a les de les Diadas.

   També ha expressat la necessitat de seguir fent cassolades al costat d'"un altre tipus d'accions més contundents", com l'aturada general de dimecres.

Contingut patrocinat