Publicat 17/07/2015 11:38

L'ANC distribueix un diari sobre la viabilitat d'una Catalunya independent

BARCELONA 17 jul. (EUROPA PRESS) -

L'ANC ha començat a distribuir un diari sobre la viabilitat econòmica i l'Estat del benestar d'una eventual Catalunya independent, amb una tirada de 500.000 exemplars.

Es repartirà per tot Catalunya però especialment a l'àrea metropolitana de Barcelona, i es tracta del quart diari d'aquest tipus amb el qual l'entitat busca donar arguments favorables a una república catalana, ha explicat aquest divendres en un comunicat.

La publicació té una primera secció sobre dubtes econòmics amb declaracions de persones reconegudes en aquest camp --"no totes simpatitzants amb l'independentisme"-- i un segon bloc sobre els beneficis que un Estat propi pot tenir sobre els pressupostos, les inversions en el territori i la tramitació de lleis.

Contingut patrocinat