Actualitzat 10/04/2017 16:32

Lambán diu que Chacón va representar "els millors valors del socialisme"

Lambán, en el ple de les Corts
EUROPA PRESS

MADRID 10 abr. (EUROPA PRESS) -

El president del Govern d'Aragó, Javier Lambán, ha visitat la capella ardent amb les restes mortals de Carme Chacón i ha destacat d'ella que "va representar els millors valors del socialisme", una dona "capaç de raonar, de fer-ho bé i d'unir virtuosament passió i intel·ligència".

Lambán ha assegurat estar "destrossat" per la mort de l'exministra, però també content per haver tingut "el privilegi" d'haver-la conegut i haver estat companys.

"El seu testimoniatge seguirà il·luminant el camí de qualsevol bon socialista i de qualsevol ciutadà de bé d'aquest país", ha afegit.

Molts dirigents polítics segueixen passant per la capella ardent del carrer Ferraz, com Ángel Gabilondo, Miguel Sebastián, Jordi Sevilla i Francisco Caamaño, ministres als governs de José Luis Rodríguez Zapatero com Chacón.

També s'han apropat fins a la seu del PSOE la ministra de Sanitat, la catalana Dolors Montserrat, l'exministra del PP Ana Mato i l'actriu Cayetana Guillén Cuervo.

Contingut patrocinat