Publicat 25/04/2014 18:52

L'Ajuntament de Terrassa unifica les seves comunicacions per millorar l'atenció al ciutadà

TERRASSA, 25 abr. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Terrassa (Barcelona) ha unificat les seves comunicacions per millorar l'atenció als ciutadans i reduir costos associats als serveis de telecomunicacions, dotant-se d'un servidor de telefonia IP que dóna servei a 1.600 usuaris, i d'eines de col·laboració per optimitzar el lloc de treball.

Segons ha informat aquest divendres en un comunicat l'integrador Connectis, encarregat d'implementar la iniciativa, l'expert en innovació tecnològica i responsable del projecte, Xavier Sancliment, ha subratllat els avantatges de disposar d'informació al moment, "de manera centralitzada i unificada".

El projecte ha impulsat l'evolució de la xarxa de comunicacions existent cap a una solució tecnològica que fos viable "en un moment en què les partides pressupostàries eren molt reduïdes", i que es basa en els desenvolupaments del fabricant NEC.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés