Publicat 12/10/2017 14:52

L'AELLC llegeix un manifest a la Fira de Frankfurt contra la "violència" policial de l'1-O

   BARCELONA, 12 oct. (EUROPA PRESS) -

   L'Associació d'Editors en Llengua Catalana (AELLC) ha llegit aquest dijous a la Fira del Llibre de Frankfurt (Alemanya) un manifest que condemna la "violència" policial durant el referèndum de l'1 d'octubre a Catalunya.

   L'entitat ha llegit el manifest durant la Fira aquest dijous al migdia durant el brindis ofert a tots els participants i a la premsa, segons un comunicat de l'entitat.

   L'associació representa a 96 editorials que han volgut manifestar "el rebuig a qualsevol forma de violència i reivindicar la paraula com a única eina per resoldre els conflictes", en un text escrit en català, alemany i anglès.

   Remarca que el poble català va defensar el seu dret a vot de forma pacífica i democràtica, i que la resposta del Govern central va ser "altament repressiva i violenta, amb més de 800 persones ferides".

   El manifest defensa la identitat pròpia de Catalunya i critica els "bloquejos econòmics i polítics de les últimes dècades".

Contingut patrocinat