L'associació treballarà per potenciar la tasca dels directius davant de la societat
BARCELONA, 1 juny (EUROPA PRESS) -
L'assemblea general de socis de l'Associació Espanyola de Directius (AED) ha aprovat impulsar un pla estratègic que preveu una aposta per l'expansió territorial, el creixement de la massa social i una posada en valor de la tasca dels directius davant de la societat.
Així es va acordar aquest dimarts en la reunió ordinària de l'AED, que aquest any celebra el seu 20è aniversari, celebrat al Cercle Eqüestre de Barcelona, ha informat l'associació aquest dimecres.
En la trobada, el president de l'AED, Pau Herrera, va exposar que des de l'associació es treballarà per potenciar la representació dels directius, fent èmfasi en la funció que desenvolupen i en el coneixement i lideratge que poden aportar en els seus camps.
"La transformació estratègica ja no és una opció per a les organitzacions, sinó una necessitat per sobreviure en el context actual", ha afirmat Herrera davant dels associats.
Sobre l'expansió territorial, en l'arribada a les illes Canàries a començaments d'aquest any, l'AED preveu afegir noves seus en territori espanyol, que se sumaran a les existents a Catalunya, Madrid i Comunitat Valenciana.
L'associació, que té prop de 2.000 membres, també s'ha fixat com a propòsit incrementar significativament el nombre d'associats i aprofundir en els seus projectes i activitats amb valor afegit.
Entre aquestes iniciatives destinades a la funció directiva figuren el Club de Directius del Sector Públic i l'Escola de Consellers, que han iniciat fa poc la seva activitat.
Alhora, amb motiu dels 20 anys de l'entitat, l'AED impulsarà una sèrie d'activitats de commemoració en les quatre comunitats on té presència, fixant com a fil conductor una reflexió sobre l'exercici del lideratge i l'evolució de la professió directiva els últims anys.
COMUNICACIÓ
L'AED també ha anunciat la incorporació de Serafí del Arco (Callús, 1972) com a nou director de comunicació i màrqueting de l'entitat amb l'objectiu de contribuir a impulsar aquesta nova estratègia.
Del Arco arriba procedent de Seat, on va dirigir durant sis anys el departament de comunicació corporativa, després d'una etapa en mitjans especialitzat en temes econòmics.