Publicat 03/07/2018 09:53

L'advocat de Junqueras i Romeva sobre el seu trasllat: "És improbable que se'm notifiqui"

L'advocat d'Oriol Junqueras després de l'alliberament de Puigdemont
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 3 jul. (EUROPA PRESS) -

L'advocat Andreu Van den Eynde, que defensa l'exvicepresident del Govern Oriol Junqueras i l'exconseller Raül Romeva, ha dit aquest dimarts que és "bastant improbable" que se li notifiqui el trasllat dels seus clients, i ha lamentat haver d'assabentar-se de totes les novetats sobre els seus defensats pels mitjans de comunicació.

En una entrevista de Rac1 recollida per Europa Press, ha explicat que Junqueras i Romeva podran fer una trucada en algun moment i es posaran en contacte amb les seves parelles: "Elles ens comunicaran on estan", ha dit, encara que no sap si podran fer-ho mentre estiguin en trànsit o una vegada arribats a la seva destinació.

Van den Eynde ha assenyalat que van ser canviats de mòdul aquest dilluns dins de la presó d'Estremera, fet que feia presagiar un trasllat imminent que segons el protocol no seria directe, sinó que es faria amb escala.

En aquest sentit, ha destacat que el trasllat "és el contrari de l'AVE, pots trigar quatre dies a anar de Madrid a Barcelona", i ha dit desconèixer si viatjaran emmanillats.

L'advocat ha apuntat que en sol·licitar el trasllat "no s'ha triat específicament" cap presó catalana, encara que és possible que hagin
consultat Junqueras i Romeva i l'última paraula la té l'Administració.

Contingut patrocinat